לימודי דוקטורט לבעלי תואר מוסמך מחקרי

מידע למתעניינים

תלמידים אשר מילאו את כל חובותיהם במסלול מוסמך מחקרי באוניברסיטה בישראל בציון ממוצע של 85 לפחות ובציון של 90 לפחות בעבודת התזה (או לחליפין בעבודה סמינריונית בעלת אופי מחקרי) יוכלו להגיש את מועמדותם ללימודי דוקטורט במחלקה לכלכלה. את המועמדות יש להגיש ברשות לתלמידי מחקר. ההחלטה בדבר הקבלה היא של ועדת הדוקטורנטים במחלקה לכלכלה.

במסגרת לימודי הדוקטורט, בנוסף לעבודת המחקר שתימשך שנתיים לפחות, על התלמידים להשתתף, כתלמידים מן המניין, בלימודי השלמה לדוקטורט שייקבעו ע"י המנחה ויאושרו ע"י הוועדה המלווה, בהיקף מינימאלי של 12 נ"ז, וכן בסדנת הדוקטורנטים בכלכלה ובסמינר המחלקתי לכל אורך הלימודים לתואר.

 

ככלל, מועמדים שלא למדו במסלול המחקרי של המחלקה לכלכלה אלא התקבלו ללימודי דוקטורט על סמך הישגיהם במסלול מחקרי אחר בו למדו, יידרשו ללימודי השלמה נוספים (מעבר ל-12 נ"ז). עמידה בחובות ההשלמה תהווה תנאי להמשך כתיבת המחקר.

 

פרטים נוספים ניתן לקבל ברשות לתלמידי מחקר.

כתובת האתר  http://www.research-students.huji.ac.il

 

כל תלמידי המחקר שהתקבלו לתוכנית יגישו בסוף כל שנה עד לחודש יולי דו"ח התקדמות שאושר על ידי המנחה.

 

תמיכה בתלמידי מחקר

המחלקה לכלכלה תתמוך במידת האפשר בתלמידי המחקר שתוכניתם תאושר על-ידי ועדת הקבלה של המחלקה ושמקדישים את כל זמנם למחקר ולהוראה.

התמיכה, באמצעות מלגה, תינתן למשך ארבע שנים בכפוף לאישור ועדת הדוקטורט של המחלקה והאפשרויות התקציביות. התמיכה מותנית באישור מחדש בכל שנה.

פרטים נוספים בנושא התמיכה ניתן לקבל מרכזת המחלקה לכלכלה, טל' 02-5883065.

בנוסף, קיימות מלגות חיצוניות רבות שתלמידי מחקר מוזמנים להגיש מועמדות לקבלתן, כולל מלגה ייעודית של ות"ת לתלמידים העוסקים בכלכלת ישראל. לקבלת רשימה מעודכנת של מלגות מומלץ לפנות למזכירות החוג לכלכלה.

 

לפרטים נוספים

פרופ' דיוויד ג'נסוב, יו"ר הוועדה ללימודים מתקדמים: david.genesove@mail.huji.ac.il

גב' אביה זהבי, מנהלנית לימודי הדוקטורט  Aviyaz@savion.huji.ac.il

 

 
 
 

 

 

הגשת מועמדות לתואר דוקטור בכלכלה

- תאריכי הגשת המועמדות: ניתן להגיש עד 1 ביולי.

- במהלך סמסטר א' ישנה אפשרות לפנות בכדי להתקבל לסמסטר ב' (פרטים במחליש תאריכים להגשה לבדוק ברשות, לציין יש אפשרות לפנות במהלך סמסטר א' להתקבל לסמ' ב.

 

לפרטים נוספים

פרופ' דיוויד ג'נסוב, יו"ר הוועדה ללימודים מתקדמים: david.genesove@mail.huji.ac.il

גב' אביה זהבי, מנהלנית לימודי הדוקטורט: Aviyaz@savion.huji.ac.il | 02-5883134

אתר הרשות לתלמידי מחקר: http://www.research-students.huji.ac.il

תמיכה בתלמידי מחקר

המחלקה לכלכלה תתמוך במידת האפשר בתלמידי המחקר שתכניתם תאושר על-ידי ועדת הקבלה של המחלקה. התמיכה, באמצעות מילגה, תינתן למשך שנתיים (עם אפשרות הארכה בכפוף לאישור ועדת הדוקטורט של המחלקה והאפשרויות התקציביות). התמיכה מותנית באישור מחדש בכל שנה בתאם להתקדמות. כל תלמיד מחקר שהתקבל יגיש בסוף כל שנה עד לחודש יוני דו"ח התקדמות, אליו יצורף דו"ח התקדמות של המנחה.

פרטים נוספים בנושא התמיכה ניתן לקבל מרכזת המחלקה לכלכלה, טל' 02-5883065