check
סטודנט/ית למשרת תמיכת משתמשים ורשתות | המחלקה לכלכלה ע"ש משפחת בוגן

סטודנט/ית למשרת תמיכת משתמשים ורשתות

תיאור התפקיד:

1. תמיכה וסיוע למשתמשי קצה בעבודה עם מחשבים אישיים, ניידים, מדפסות וציוד היקפי, במסגרת צוות התמיכה של הבנק.

2. איתור תקלות ויישום שיטות טיפול מתקדמות, בעיקר בתקלות במחשב האישי ובנושאי תקשורת.

3. שליטה מלאה במערכות הפעלה חלונות 7 ו-10, ידע נרחב בתוכנת Microsoft Office, עבודה עם תוכנות אנטי-וירוס והצפנה, עבודה עם מערכת SAP

4. שליטה ברשתות תקשורת Microsoft ,IPVPN  ורשתות אלחוטיות - Wireless.

5. תמיכה בלקוחות קצה בנושאי טלפוניה.

6. העבודה כוללת שינוע ציוד קצה לפי הצורך.
 

דרישות התפקיד:

1. סטודנט/ית ללימודי תואר ראשון בתחומי הנדסה / מדעי המחשב / מדעי החברה.

2. הכרת החומרה ומערכות הפעלה.

3. ידע בתכנות בסביבת המחשב האישי – יתרון.

4. ידע בשפה האנגלית.

5. יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה ותקשורת בין-אישית טובה.

6. כושר לימוד עצמי.

7. יכולת להדריך משתמשים.

8. נכונות לעבודה בהיקף של מינימום 30 שעות בשבוע בפריסה על פני 4 ימים בשבוע לפחות- חובה, בטווח שבין השעות 8:00-17:00. עבודה בימי שישי בעת הצורך.

 

הערות:

- תהליך המיון למשרה מתבצע במקביל למועד פרסומה.

- ההעסקה תהיה על-פי חוזה מיוחד, לעובדים/ות ארעיים/יות, לתקופה מרבית של עד 5 שנים, או עד סיום הלימודים כסטודנט/ית מן המניין.

- רק פניות מתאימות ייענו.

- כל האמור בלשון זכר, מתייחס גם ללשון נקבה.

- הבנק שומר את המידע בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות ולפי כל דין.